Met ingang van komend seizoen wordt paprikakwekerij Personal Vision uit Bleiswijk lid van coöperatie Growers United. Personal Vision treedt toe tot de productgroep paprika, waar het voor het merk PapriCo blokpaprika’s gaat telen.
Read moreLees in deze blog welke drie veranderingen we in het AGF-schap kunnen verwachten, welke rol de consument hierbij speelt en hoe je daar als Category Manager slim op inspeelt!
Read moreBlockchain en intelligente robotsystemen zijn slechts twee innovaties die de groente- en fruithandel ingrijpend veranderen en verrijken. Wat zien we nog meer in 2019?
Read moreSweetPoint en PapriCo hebben een initiatief opgezet: spelen met je eten, het mag! Op deze manier willen we laten zien dat het mogelijk is om kinderen op een leuke manier groenten te laten eten.
Read more6,7 en 8 februari staan we met Coöperatie DOOR op de fruit Logistica. Let op! Dit jaar kan je ons vinden op een nieuwe plek: hal 1.2 stand c-03. We...
Read moreWat is de invloed van groenten op de gezondheid van een mens? Dit is een vraag waar huisarts Tamara de Weijer wel raad mee weet. Sinds vijf jaar is ze...
Read moreNederland eet en drinkt per dag gemiddeld zo'n 3 kg aan voedingsmiddelen. Hoeveel wordt er van iedere groep voedingsmiddelen gegeten of gedronken? En verschilt dit naar leeftijd, geslacht, ...
Read moreGeen pillen maar paprika: Artsen schrijven steeds vaker voeding en leefstijl in plaats van pillen voor aan patiënten met diabetes type 2. Dat staat in de handleiding die de Vereniging...
Read moreOnlangs gaf Martijn Kesteloo (Business Developer bij de coöperatie DOOR) een inspirerende presentatie op het VEG.-event in Rotterdam. Hij sprak over de invloed van millennials, de GROENTE-revolutie en andere trends...
Read more